Offline

Sitter på tåget på väg till mor och far. I morgon ger vi oss ut på en tre dagar lång fjälltur med vovven. Frystorkad mat, vandring och annan offline-verksamhet står på schemat. Vi har gått samma tur en gång förut, så jag vet ungefär vad jag har att vänta mig. Fantastisk natur, milsvid utsikt, frisk luft, samvaro med familjen och total avsaknad av tekniska prylar (förutom att jag tar med mig kameran och stegräkanren). Det finns inte ens täckning på mobilen...

Det ska bli så skönt. Jag ska gå där osminkad och okammad i fula kläder och bara vara.

Så, nu loggar jag ur och återkommer med nya krafter nästa vecka.

Önskar alla som tittar in här en trevlig helg!
Fjällvandring...

Bild lånad från http://pub.tv2.no/nettavisen



Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback