Sommarens skönaste solskydd

Jag var ute och klippte gräset i två timmar i dag, i linne utan solskydd. Aj. Inte så smart, vare sig man har känslig hy eller är lite mer hårdhudad.

Här är några tips på sköna saker att skydda sig mot solen med!


Sommarens skönaste solskydd
Parasoll från Rusta, 350 cm i diameter, 799:-.
I mitt tycke världens bästa solkräm, Vichy Capital Soleil. Finns i flera styrkor, för kropp och för ansikte, på ett Apotek nära dig. Prisexempel, 50 ml för ansiktet, spf 30, 149:-.
Ibland är enda alternativet att skyla sig. Triangelsjal med fransar och blombroderier från Indiska, 149:-.
Hårbotten är utsatt. Skydda den med en virkad basker från Accessorze, £15.
Tröja med pingvinärm, finns i svart och fuschia hos Ellos, 249:-,



Comments
Posted by: Lisa

:-) ja det är lätt att bränna sig särskilt nu när det inte känns såå väldigt varmt. Fantastiska bilder från Paris med omnejd. Du frågade om mitt lilla växthus...jag vet att jag gett ett överpris men kunde inte motstå...1500 riksdaler gulp

Kram Lisa

2009-05-17 @ 11:55:47
URL: http://creationsbylisa.nu/wordpress

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback