Färgstarkt

Bjuder på några bilder på min nya scarf. Just nu känner jag mig helt insnöad på svarta kläder med en eller ett par färgstarka assecoarer till.


Scarf från Myrorna. Under femtiolappen, om jag inte minns fel.


Gillar färgerna, mönstret...


...och de insprängda guldtrådarna


Passar fint ihop med väskan tycker jag - kommer att kännas rätt i höst om inte annat.
Väskan köpte jag under en semesterresa i Tunisien 2006 - och blev nästan kidnappad på köpet.

I dag har jag haft en mycket orange dag. Hade min knallorange 60-talsinspirerade kjol, en (annan) orange scarf, åt en morotssoppa till lunch med en apelsin till efterrätt. Drack te ur min mugg - som är orange. Dessutom är ju mitt hår lite orange det också... Gillar färgen. Det känns varm och energigivande, precis sådan som jag själv vill vara men inte alltid orkar.



Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback