Ny header (igen...)


Ja, som jag skrev sent i går natt är det precis sådant här som kan göra mig... manisk. Jag kan liksom inte sluta. Det första jag gjorde i morse var att sätta mig och rita om headern igen.






Min tanke är att den vänstra och högra sidan representerar två olika men väl kompatibla sidor hos mig. Dels finns hemma-Linn, som läser, dricker te och krattar löv (ja, det föreställer en kratta fast det mest ser ut som en sopborste). Dels finns jetset-Linn som vill resa jorden runt (fast allra helst om och om igen till Paris) med stil i skyhöga klackar. Pennan, det är kärleken till orden och till skapandet. Det är min bas.

Som min vän Anna så klokt skrev i en kommentar nedan så saknas en bit i pusslet, passionen för dans och det färgstarka Indien.

Nåväl. Jag får klura lite till på det.




En ratad variant. Vimplar... jag gillar dem. Men de finns överallt...
Dessutom blev headern lite för "tjock" tycker jag.




Comments
Posted by: Camia

Jag tycker vimplarna knyter samman båda världarna så fint! Man blir glad av vimplar!!

2012-06-20 @ 09:13:30
Posted by: Piccolacasa

Jag tycker att den är fantastisk, och det blev ÄNNU bättre av att läsa din förklaring till den!

2012-06-20 @ 22:32:26
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Posted by: xenia

Jag gillar den översta, och helt klart med din förklaring till bilden blev den ännu vackrare

2012-07-02 @ 07:54:30
URL: http://kultursnack.blogg.se

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback