En stilla morgon

Är så nöjd. Låg bara kvar i fem minuter efter att klockan hade ringt, och i min värld är det detsamma som att gå upp direkt, utan att passera snooza.

Och tro det eller ej. Jag sitter ner. Jag äter frukost. Det var länge sedan det inträffade en arbetsdag. En standardmorgon för mig är en morgon med hög puls där jag springer en marathon genom huset, letandes efter mobilladdaren, datorn, nyckeln, läppglanset,  en strumpa och en hårnål i en höstack. Jag. Vill. Inte. Ha. Fler. Sådana. Morgnar.

Dagens frukost består av gröt gjord på rågflingor med Önos goda blåbärssylt och en skvätt mjölk. En skiva hembakt bröd med färskost och avokado. Och en kopp te. Arbetsdagen - here I come!



Bild från Icakuriren



Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback