It's not the end

It's the start of something new!

Så känns det faktiskt efter första arbetsdagen. Det är så mycket nytt och spännande som händer, så jag kommer inte att ha tid att ha tråkigt. I dag träffade jag två nya kollegor, och i morgon ska jag få träffa min nya chef. Och så är det alla roliga arbetsuppgifter som väntar på att bli lösta.

Jag vet att jag låter onödigt, rent ut sagt skitnödigt, entusiastisk över något så torrt och tråkigt som ett jobb, men jag tänker behålla den positiva känslan så länge jag kan.


Bild från liquidelearning.com



Comments
Posted by: Anna

Hej gumms, härligt att höra dig positiv och glad! och vilken energigivande bild! :) Du är jättejätteduktig på jobbet!

2008-08-22 @ 13:55:45
URL: http://systrarofsweden.blogg.se/

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback