Jag ska gå på melodifestival!

Låt mig bara få säga: jag är inget fan av melodifestivalen. Har inte sett skräpet på tv sen jag var i 15-årsåldern och har gjort mitt bästa för att slippa ta del av hysterin. Men: nu har jag fått gratisbiljetter till deltävlingen i Linköping, och inte kan man tacka nej? Det känns ändå som att det skulle kunna bli rätt kul att se hela spektaklet live, det lär ju vara ett riktigt jättejippo och värsta showen. Så jag och Anna ska dit på lördag. Ska ägna kvällen åt att plocka fram nån lämplig festival-outfit, eftersom jag åker till Linkan redan i morgon. Funderar på en klänning som jag köpte på MQ för säkert fem år sedan, men den kan nog vara rätt till en melodifestival.

Återkommer givetvis med rapport.

Melodifestival



Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback