Favorit i repris

Den här bilden tål att upprepas:

Trött...

Nu åker jag hem från jobbet. Fick sota för att jag inte gjorde några timmar i går.

Min nya chef var lite rolig i fredags. Skickade ett mail och bad mig göra en jämförande analys över fyra börsbolags pressmeddelanden under 2007, utifrån frekvens, ämnesval, tonläge/språk, omfattning, val av tales- och kontaktpersoner och presentation på webben.
- Men det är inte bråttom, vi kan diskutera det på tisdag morgon när vi sitter på tåget.
Jorå. Jag svängde ihop det där på typ fem timmar, men jag har ju liksom haft en del annat att göra också....

No hard feelings, dock. Det är en bra chef.

Nu hem och äta fil och flingor, somna och så sitta på ett tåg 08.20 i morgon.



Comments
Posted by: Emma

Oj, vad sent du jobbar... /Emma

2008-03-10 @ 23:37:17
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback