Gör det själv: Berlockarmband i knalliga färger

I min pysseliver plockade jag på mig några smyckesatser när jag var på Panduro sist. Jag har aldrig gjort smycken tidigare, så jag tyckte att det var säkrast att satsa på ett färdigt kit. Det går snabbt att få in snitsen så nästa gång släpper jag loss kreativiteten redan i butiken och plockar ihop material efter eget huvud.

Ett roligt och lite pilligt pyssel.

Armband
Berlockarmband gjorda efter smyceksats från Panduro, 189:- för båda

För att göra armbanden behöver du även tänger; en avbitartång, en plattång och en rundtång. Jag köpte två stycken multitänger, en avbitar-/rundtång och en avbitar-/plattång. Det funkade alldeles utmärkt. Tängerna kan du också köpa på Panduro.



Comments
Posted by: Anna

Men gudars gumman vad du blivit pysslig...var får du all tid ifrån?! Fått en ny chef eller...? Hihi! Fina armband iallafall! Själv ligger jag i soffan och försöker värma mig efter en energigivande prommis med syster i det fina men kaaaaalla vädret. Fördriver tiden under filten med att skriva att-göra-listan inför kommande händelserika vecka..suck...planerar dock också lite kuligheter i snar framtid. Horrland here I come! Tack SAS för mina poöng! :)

2008-03-23 @ 17:31:57

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback