Adventstid - fyra ljus i mörkret

Jaha, här hade jag planerat ett ilsket inlägg om butikerna som redan börjat julskylta. Jag hade tänkt propagera för ett förbud mot tomtar, glitter och juleljus innan 1 december.

Men jag faller för frestelsen jag också. Kan inte låta bli.

Nu sitter jag här och funderar över vad jag ska ha för adventsljusstake.

Adventsdekorationer
Dekorationer att sätta på blockljus, 69 DKK, nordhjem.dk

Adventsljusstake
Adventsljusstake med plats för små presenter, eller kanske godis?
198 DKK, vintage-kompagniet.dk

Adventsljusstake i zink
Adventsljusstake i zink, 95:-, cosas.se

Små flaskor
En charmig gör det själv-variant: små, små flaskor att sätta små, små ljus i.
Bild från chenillehome.dk

Min favorit är den stora luffarslöjds-staken, men det är nog tveksamt att jag beställer den. Troligast är att jag pysslar ihop någon egen dekoration till blockljus.



Comments
Posted by: Frida

Mysigt med ljusstakar, måste fixa nåt eget. Härligt med juletid:)

2008-11-10 @ 15:27:49
URL: http://fashionvision.blogg.se/
Posted by: Emma

Så fint med numrerade blockljus. Såna vill jag ha! /Emma

2008-11-11 @ 08:00:39
URL: http://systrarofsweden.blogg.se/

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback