Aimee på Chinateatern

Var på Chinateatern i går och såg Aimee Mann live. The Submarines var förband - säkert bra, men de var lite tramsiga i mellansnacket så jag tröttnade. Dessutom skulle jag nån gång vilja gå på en konsert där man skippar förbanden. Jag är ju där för att se en specifik artist, så låt mig göra det, utan att slösa tid på omusikaliska nykomlingar. Men ok, när förbandet sen är stora världsartister kan jag ju säga att jag såg dem - låååångt innan alla andra.

Aimee var bra, men hon artikulerar lite sisådär plus att ljudet var rätt dåligt. Så behållningen hade kunnat vara större.

Men nu är jag neggig. Det var jättemysigt, framförallt att komma iväg en vanlig måndag med Kärleken och göra nåt kulturellt tillsammans.




Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback