Kvällen med Bodil

Fortfarande krasslig, så jag har ganska lugna dagar just nu. Håller mig hemma och försöker stanna vid vilopuls.

La mig i soffan vid åttatiden och blev serverad en kopp te och vindruvor av sambon. Lite senare smög jag till mig en bit vit choklad med vaniljsmak. Läskigt sött men inte helt motbjudande...

Tillbringade sedan kvällen med Bodil Malmsten och hennes bidrag till Sommar i P1. Det slog mig att det var första gången jag hörde hennes röst. Hon lät inte alls som jag trodde. Jag hade tänkt mig en mycket djupare röst, lugnare och mer norrländsk.

Kanske skulle jag ha gillat innehållet i hennes program vilket det än var, det är ju Bodil och jag är ett blåögt fan. Men jag är övertygad om att det verkligen var bra.

Kanske det bästa? ♥

Bodil Malmsten
Bild från hd.se



Comments
Posted by: Elin Morén

Jo det är jätte roligt! :)



Ja huden måste nog få vila lite ibland också :)

2009-08-09 @ 22:45:53
URL: http://elinmoren.blogg.se/
Posted by: ITZI

Åh, det var inte en dum idé hördu, du är inte så dum som jag ser ut! Kanske ska släpa ut sängen dit, så får man ligga och snarka ikapp med vinden, ja så får det bli!



Kjol och väst tillsammans skriker lite östeuropeisk transa, sen en fjäderboa på det och voila! Nej, ja tro vi vanliga får välja antingen eller, eller iaf inte bära dem samtidigt ;)

2009-08-09 @ 22:51:41
URL: http://itzi.blogg.se/
Posted by: Erika

ja får hoppas på större kök i framtiden =) en större plånbok och ett större kök! haha

2009-08-09 @ 23:08:27
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback