Jag är en mänsklig virvelvind

Inte nog med att jag städade hela huset i går, i dag har jag dessutom virvlat runt som en mindre orkan på jobbet och rensat undan surdegar och tråksaker. Till råga på allt med ett leende på läpparna i stort sett hela dagen. Känns såååå skönt!

Virvelvinden

Nu ska jag släcka och larma på och kila in på Åhléns en sväng innan jag åker hem. Tänkte köpa en liten present till Kärleken som kommer hem i dag, och kanske nåt litet till mig själv... Vi får se.

Ska lägga upp en bild på presenten sen, kan inte göra det nu eftersom han kanske sitter och surfar med sin iPhone, då blir det ju ingen överraskning....



Comments
Posted by: E. Riley Page

Wow, mycket bra tips!!

Tack för att du tog dig tid:]

/e

2009-02-17 @ 18:41:42
URL: http://cyanatra.blogg.se/

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback