Frustration

Gode gud. Denna dag läggs till listan över livets mindre bra dagar.

Drömde otrevliga drömmar. När klockan ringde kände jag mig som en klubbad säl. Kunde inte komma till medvetande. Bestämde mig för att sova en stund till. Drömde ännu fler otrevliga drömmar. Gick upp. Katten hade diarré. Gick omkring och släppte sig och blev rädd för sina egna pruttar. Jag förstår honom.

Kom iväg sent. Inga parkeringsplatser kvar vid pendeltåget.

Frustration

Framme på jobbet. Öppnar väskan och upptäcker att jag mosat en fruk i den. Filofax, block och, värst av allt, datorn nerkladdad. Vem visste att en dator hade så många håligheter där fruktkladd kan krypa in?

Sen har det inte varit en lugn stund på jobbet. Det har gått i ett och jag har inte kunnat avsluta nånting överhuvudtaget.

Hemma nu. Ska sticka till gymmet och träna bort lite frustration. I morgon blir en bättre dag, det har jag bestämt.




Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback