Kärlek, kylskåp och allmänt förfall

Total jobbkoma. Egentligen inte mer att göra än vanligt (vilket i och för sig inte är lite), men känner mig extra taggad just nu och fast besluten att jobba undan och leverera. Har suttit med datorn i knät några timmar under kvällen, men nu får det verkligen räcka. Ska plocka undan i köket så det ser hyfsat ut när kylskåpsmannen kommer i morgon för att äntligen laga... ja, just det, kylskåpet, men sen ska jag sova.

I morgon har vi avdelningsmöte hela dagen. Avslutas trevligt med grillparty hemma hos chefen. Anna har plockat fram smaskiga recept som definitivt kommer att slå snabbmakaronerna med färdiglagad tomatsås och mozzarella som jag ätit i min ensamhet i kväll... Jag har sagt det förut och säger det igen: när sambon är borta är förfallet totalt.

Men han kommer snart. Om en si så där 45 minuter. Tills dess håller jag mig vaken. ♥



Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback