Paint it white

Utanför vårt hus stod det en ful "träkruka" redan när vi flyttade in. Jag har stört mig på den från första början, och i dag kom jag mig äntligen för med att måla om den. Av bara farten målades även den stora trälåren som jag har trädgårdsprylar i och trädgårdsmöblerna. Att måla utomhusgrejer var faktiskt riktigt roligt. Kände inte alls samma press på att få varje penseldrag perfekt som jag gör när jag målar inomhusmöbler.

Nu ska allt få stå några timmar, sen lägger jag på nästa lager innan jag går och lägger mig i kväll.

Fula trälådor


Slitna trädgårdsmöbler

Till den stora trälåren ska jag köpa en snygg vaxduk att ha som lock. Tills nu har den fula blå plasten som syns på översta bilden legat där. Suck. Varför ska man dra ut på projekt på det här sättet?

Efterbilder utlovas!



Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback