Rallybrud

Supertrött. Ska snart sova. Blev inte så tidig kväll som jag planerat, men å andra sidan tänker jag nog sova till åtta i morgon bitti. Har ett möte som börjar tio, och tänkte faktiskt inte vara på jobbet innan dess...

Kvällen har tillbringats på Strandgatan två i Linköping. Maten var väl inget speciellt, men de har ett Race Room som var helt fantastiskt kul! Man tävlar mot varandra i bilsimulatorer med autentiska bilar på autentiska banor. Enligt dem själva är det samma typ av simulatorer som riktiga racingförare använder. Jag har länge känt att det djupt inom mig finns en rallybrud, och efter den här kvällen är jag än mer övertygad. Jag slutade på fjärde plats (av typ 15 personer), och då vill jag framhålla att jag faktiskt låg etta en stund i finalheatet - tills jag kraschade in i en vägg.

Racingadrenalinet pumpar fortfarande i kroppen. Har samma känsla som jag hade efter min speedway-upplevelse förra året. Det är något visst med motorer...




Comments
Posted by: Hem och Lycka

Cooolt!

2009-05-21 @ 22:55:01
URL: http://hemochlycka.blogspot.com

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback