Träning och tålamod

Alldeles mör i kroppen efter ett hårt pass på gymmet. Körde utfall tills mjölksyran sprutade ur öronen. Undrar om jag ens kommer att kunna gå i morgon...

Vaknade i morse och kände mig hängig, nästan sjuk. Funderade ett kort ögonblick på att stanna hemma från jobbet, men insåg sen att jag hade två möten på förmiddagen, varav deltagarna på det ena rest hit från England, så det var bara att slå det ur hågen. Piggnade dock till allt eftersom. Så pass att jag kunde gå till gymmet.

I dag har det regnat och regnat, så jag kunde inte färdigställa mitt måleriprojekt. Åker till Linköping i morgon och kommer inte hem förrän sent onsdag kväll, så det finns inga utsikter att detta blir klart förrän på torsdag. Men det är väl bara att ge sig till tåls, trots att sakerna bara står där ute och väntar...

Jag vill, jag vill, jag vill...



Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback