Lugn helg

Har klarat av två tuffa arbetsveckor, så nu känns den stundande helgen välförtjänt. Har ett lätt obehag i kroppen (influensa?) så något annat än lugn och stillhet är inte att tänka på. Förutom att handla hem lite mat och röja upp i den värsta röran ska jag bara krypa upp i soffan med en bok eller kanske datorn i knät.

Har på grund av ovanstående faktorer (arbetsbelastning och obehagskänslor) inte tränat på ett par veckor nu, men jag får skjuta det ytterligare lite på framtiden. Först måste jag återhämta mig ordentligt.



Comments
Posted by: Peter

Snuffs!

2009-09-19 @ 00:07:48
Posted by: Anna

Hej Linn,



Hoppas att du kryat på dig och haft en lugn helg.



Själv har jag gift mig med min Jonas. Vi vigdes igår och det var en helt fantastisk dag. Nu svävar jag på moln.



Hör gärna av dig om du är i Linköping på jobb.



Kram, Anna S i Linköping

2009-09-20 @ 17:34:17
Posted by: johanna

vilken tjusig header :D

2009-09-22 @ 21:49:07
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback