Hemmma igen

Utsikt över alpsjö
Semesterminne...

I går eftermiddag kom vi hem efter två veckor på resande fot. Jag och sambon har besökt Chamonix, Korsika och slutligen Sardinien. Vi har haft fantastiska dagar och jag är många upplevelser och erfarenheter rikare. Har ägnat kvällen åt att ladda in alla bilder från resan och sorterat ut några godbitar. De kommer förhoppningsvis upp här på bloggen i morgon, för nu ska jag slita mig från datorn och begrunda det faktum att semestern i och med detta är slut - i morgon är det jobb igen.

I ungefär två och en halv vecka till kör jag vidare som vanligt, sen börjar jag ett nytt jobb, fortfarande på samma företag, men jag byter kontor och tjänst. Det känns bra. Jag är förvisso en rastlös själ, men det här bytet handlar om att jag verkligen känner mig och är redo att göra något annat. Jag får mitt eget ansvarsområde och större möjligheter att göra mina egna prioriteringar. På något sätt känns det lite som att flytta hemifrån.

Nu ska jag lägga fram morgondagens kläder, packa väskan, preppa frukost och matlåda och sedan krypa ner i sängen med en bok. Känner mig laddad!


Läs vad andra skriver om , , ,  och



Comments
Posted by: Amanda - Annasdotter

Jo det är sant.. :) men dom skulle kunna titta mer på vad vi skiver till dom! kram

2010-08-23 @ 21:58:54
URL: http://annasdotter.blogg.se/

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback