Bloggkärlek!


I morse hände det igen.

Jag sitter och slösurfar. Ramlar in på en blogg och tänker "Wow! Vilka fina bilder". Klickar mig runt och upptäcker att bloggerskan bakom är hälften så gammal som jag, eller ännu yngre. Det vill säga någonstans i tonåren.

Och jag blir så imponerad. Om och om igen. Alla dessa duktiga, kreativa tjejer som uttrycker sig i ord och bild, det är så häftigt att se! Och det bådar på något sätt gott för framtiden. 

Här är några exempel!




Lifestylephotos.blogg.se






morningdiaries.blogg.se





juliasmagazine.blogg.se


Vi lever i olika världar men jag imponeras och inspireras. Så är det bara.





Comments
Posted by: Camia

Håller fullständigt med!! De är så otroligt duktiga.

2012-05-29 @ 07:56:13
URL: http://divyaspa.blogg.se/
Posted by: fotograf Sanna Ek

Tack för din superfina kommentar! Och dessa inspirationstips <3 hoppas du får en fin dag :) KRAM

2012-05-29 @ 09:28:45
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback