Purple rain

Katt, syren...


Med inspiration från de vackra blålila syrenerna (gud vad jag tjatar, men de har nog snart blommat över) inredde jag tillfälligt vardagsrummet i blålila toner.


Lila filt
Filt, inköpt på Myrorna för 75:-
Min mamma har en likadan och under hela min uppväxt tyckte jag att den var så magiskt fin, så när jag ramlade över den här kunde jag inte låta bli att slå till


Syren och doftljus från Voluspa
Syrener och doftljus från Voluspa

Doftljus från Voluspa
Med syrener på bordet är doftljuset egentligen överflödigt...


Katten gillar





Comments
Posted by: Malin - mamma till Alice och Lowe, lillasyster i magen! <3

Jätte fiint! :D

2012-05-28 @ 12:29:24
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Posted by: Queen of Kammebornia

Jag tänker på att syréner är vackra och att du tar så fina bilder och så tänker jag på att katter är hemtrevliga och min katt ligger här och snarkar och jag blev glad för dina hälsningar hos mig!

2012-05-28 @ 12:48:01
URL: http://queenofkammebornia.blogg.se/

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback