Le Fabuleux Destin de Moi – Week 36

 
Monday: Spent a whole day by the sewing machine. What I made? That's classified, for a few more days. 
Måndag: Heldag vid symaskinen. Vad det blev kan jag inte avslöja riktigt än...
 
 
Tuesday: Caught a terrible cold that lasted until Friday.
Tisdag: Fick en envis förkylning som höll i sig ända till fredagen
 
 
Wednesday: Eating breakfast. All through the day. That's what I do when I have a cold.
Onsdag: Äter frukost. Hela dagen. Det är vad jag gör när jag är förkyld.
 
 
Thursday: Cat and I went for a little walk in the garden. 
Torsdag: Jag och katten tog en liten promenad i trädgården.
 
 
Friday: My younger brother came over for the weekend. We played Yatzy, and were both lucky with the dices.
Fredag: Lillebror på besök över helgen. Vi spelade Yatzy och hade tur med tärningarna båda två.
 
 
Saturday: Started reading a book about mindfulness. Oh my. It will change my life, I can already feel it. 
Lördag: Började läsa den här boken om mindfulness. Den kommer att förändra mitt liv. Snälla, läs den!
 
 

Sunday: Baby brother loves pancakes. Big sister is kind and makes a pile for breakfast.
Söndag: Lillebror älskar pannkakor. Storasyster är snäll och svänger ihop ett gäng till söndagfrukosten.
 



Comments
Posted by: Piccolacasa

Hmm ditt alster påminner om en "rabbit" om du förstår vad jag menar. Hoppas på en förklaring snart!
Goda frukosten!
Vackra Nils!
Kram

Svar: Ha ha, ja, jag förstår vad du menar :-) Spänningen är olidlig... Kram!
Linn

2012-09-10 @ 00:30:27
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Posted by: Karolina

Åh, din frukost ser supergod ut!

Svar: Det är min nya favoritfrukost, yoghurt med banan, russin och valnöt, danskt rågbröd med mosad fetaost (uppblandad med lite yoghurt, blir jättegott!) och avokado, en rödbestjuice och en kopp te. Mmmm :-)
Linn

2012-09-10 @ 11:06:45
URL: http://joahi.blogg.se
Posted by: Johanna

Å den där boken påminner om en liten fin jag lånade för ett tag sen som också var väldigt vacker-Mindfulness steg för steg av Johan Bergstad. En sån där med vackra bilder och tänkvärd text. Vad roligt att få ett tips till!
Kram Johanna

Svar: Och där fick jag ett boktips, tack! Det här är mitt första försiktiga steg in i mindfulnessvärlden, och... ja, det kan nog bli en hel liten promenad av det här.
Linn

2012-09-10 @ 18:51:08
URL: http://www.johannasbilder.se/blogg
Posted by: Turid

Fina bilder av din vecka!

2012-09-10 @ 21:04:24
URL: http://www.travelandfashion.blogg.se
Posted by: Jenny Eriksson

Fina bilder :) Jag ska nog läsa den där mindfulnessboken :)

Svar: Jag rekommenderar den verkligen, önskar att jag hade ramlat över den för flera år sedan. Man kan ju välja om man vill gå "all in" eller bara knipa några guldkorn här och där... Utan att bli för flummig så känner jag verkligen att det att bli bättre på att vara medvetet närvarande i nuet kommer att göra stor skillnad i mitt liv.
Linn

2012-09-11 @ 08:03:57
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback