Le Fabuleux Destin de Moi – Week 39

 
Monday: Dinner at Scandic with savvy Susanne. A perfect start of the week.
Måndag: Middag på Scandic med kloka Susanne. En perfekt start på veckan.
 
 
Tuesday: Chattering away a rainy evening with Sofia – I'm so thankful to have you as a friend.
Tisdag: Tjejsnack en regnig höstkväll med Sofia – jag är så tacksam över att ha dig som vän.
 
 
Wednesday: A new friend of mine that I met on a walk. 
Onsdag: En ny bekantskap som jag träffade på under en promenad.
 
 
Thursday: Eating what's left of Tuesday's apple pie. Tip! Spice with cinnamon, ginger and clove delicious!
Torsdag: Äter det som är kvar av tisdagens äpplepaj. Tips! Krydda med kanel, ingefära och kryddnejlika.
 
 
Friday: Finished what might be the best book I've ever read; The God of Small Things. Book review coming up!
Fredag: Läste ut vad som kan vara den bästa bok jag någonsin läst; De små tingens gud. Bokrecension på väg!
 
 
Saturday: Cat craves conner.
Lördag: Katt kräver krubb.


Sunday: Bought some coconut oil to add more fat to my diet.
Söndag: Köpte kokosolja för att öka fettinnehållet i min mat.
 



Comments
Posted by: Queen of Kammebornia

Vilken fin sammanfattning av din vecka! Jag minns att jag älskade De små tingens gud när jag läste den, men det var så lääänge sen, kanske dags för omläsning? Kram!

Svar: Ja, vilken bok! När jag läst sista sidan ville jag börja om från början på en gång. Eftersom det är en bok där hemligheterna sakta, sakta rullas upp är det lockande att läsa om för att se ledtrådarna i nytt perspektiv. Kram!
Linn

2012-09-30 @ 22:38:08
URL: http://queenofkammebornia.se
Posted by: CrimsonAnna

Önskar dig en skön kommande vecka-och hoppas att du bloggar om din erfarenhet av kokosolja-funderar själv på att testa:)

Svar: Detsamma! Första testet i yoghurten i går: god smak, skön mättnadskänsla. Men jag är ändå hungrig HELA TIDEN. Återkommer i ärendet :-)
Linn

2012-09-30 @ 22:39:18
URL: http://metalanna.blogspot.com
Posted by: Johanna

Å vad jag gillar din sammanfattning av veckan i bilder och text :-)
Ser fram emot bokrecensionen!

2012-10-01 @ 16:47:27
URL: http://www.johannasbilder.se/blogg

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback