A photo a day – Lunch





När dagens fototema är lunch borde jag förstås ha satt i mig något i hästväg, något som skulle få er att tappa hakan totalt.

Så blev det inte.

Det blev quornburgare (receptet hittar ni här) med pesto, avokado, rödlök, några salldsblad och tomat. Enkelhet och snabbhet prioriterades i dag, för nu ska jag nämligen sätta i gång med dagens bakprojekt, och det mina vänner, blir något alldeles extra (är åtminstone min förhoppning). Något till formen hamburgerliknande som inte är macarons. To be continued...


Tidigare Photo a day-bidrag:
1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood, 11. Where you sleep, 12. Close-up, 13. In your bag, 14. Something you're reading, 15. Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.

Zandra samlar andra deltagare i Photo a day-utmaningen.




Comments
Posted by: dite

gjort något roligt nu i början av sommaren? :D

2012-06-15 @ 13:57:39
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback